Фетр китайський жорсткий 2мм 20х30 см МІКС 29 кольорів

Фетр китайський жорсткий 2мм 20х30 см МІКС 29 кольорів
Фетр китайський жорсткий 2мм 20х30 см МІКС 29 кольорів
3915
440,00 грн

100% поліестер. 

Товщина фетру 2 мм.

Ціна вказана за розмір 20х30см.

Щільність 390 г/м2;

Фетр високої якості має однорідну структуру, не просвічується. 

Добре тримає форму, не розтягується і не рветься.

Є можливість придбати фетр в наборі за вигідною ціною - міксом з 29-ти кольорів. Для цього обирайте в випадаючому списку «мікс».

Фетр нарізається вручну, тому можливі незначні відхилення в розмірах.

Китайський жорсткий фетр товщиною 2 мм.

Підійде для виготовлення органайзерів, плоских виробів, адвент календарів, косметичок, пеналів, панно, прапорців, декору для дому.

Має однорідну структуру, що не просвічується та не кошлатиться, досить зносостійкий, приємний матеріал в роботі.

Можна легко використовувати у творчості з дітьми для поробок, добре приклеюється термо і силіконовим клеєм.

Діють гуртові умови від 56-ти листів різного кольору розміром 20х30 см, також ви можете придбати набір мікс кольорів за вигіднішою ціною.

Доступні розміри 20х30 см, 30х40 см, а також 100х100 см. Палітру фетру можна замовити тут

Палітра співвідношення кольорів жорсткого  фетру.

Колір
аквамарин
бежевий
блакитний
бордовий
бузковий
білий
бірюзовий
жовтий
зелений
капучіно
коричневий
лавандовий
м`ятний
оранжевий
персиковий
помірно-рожевий
рожевий
салатовий
світло-рожевий
синій
сірий
сірий меланж
трав'яний
тілесний
фіолетовий
червоний
чорний
шампань
Матеріал
Поліестер 100%
Розмір
20*30см
Форма
Однотонний
Країна
Китай
Жорсткість фетру
Жорсткий
Опт
опт
Фетр/Войлок. Тип
Фетр/Войлок
Фетр/Войлок. Розмір
20*30 см
Фетр. Меланжеві кольори
Так
Фетр/Войлок. Оптовий продаж
Продаж шматками
ОПТ. Тип товару
Фетр і войлок
ОПТ. Група товару
Фетр і войлок
Немає відгуків

Можливо вам також сподобається

Товар додано до списку
Товар додано до порівняння

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.