Фетр китайський жорсткий 2мм 20х30 см МІКС 29 кольорів

Фетр китайський жорсткий 2мм 20х30 см МІКС 29 кольорів
Фетр китайський жорсткий 2мм 20х30 см МІКС 29 кольорів
3915
В наявності
440,00 грн

100% поліестер. 

Товщина фетру 2 мм.

Ціна вказана за розмір 20х30см.

Щільність 390 г/м2;

Фетр високої якості має однорідну структуру, не просвічується. 

Добре тримає форму, не розтягується і не рветься.

Є можливість придбати фетр в наборі за вигідною ціною - міксом з 29-ти кольорів. Для цього обирайте в випадаючому списку «мікс».

Фетр нарізається вручну, тому можливі незначні відхилення в розмірах.

Китайський жорсткий фетр товщиною 2 мм.

Підійде для виготовлення органайзерів, плоских виробів, адвент календарів, косметичок, пеналів, панно, прапорців, декору для дому.

Має однорідну структуру, що не просвічується та не кошлатиться, досить зносостійкий, приємний матеріал в роботі.

Можна легко використовувати у творчості з дітьми для поробок, добре приклеюється термо і силіконовим клеєм.

Діють гуртові умови від 56-ти листів різного кольору розміром 20х30 см, також ви можете придбати набір мікс кольорів за вигіднішою ціною.

Доступні розміри 20х30 см, 30х40 см, а також 100х100 см. Палітру фетру можна замовити тут

Палітра співвідношення кольорів жорсткого  фетру.

Колір
аквамарин
бежевий
блакитний
бордовий
бузковий
білий
бірюзовий
жовтий
зелений
капучіно
коричневий
лавандовий
м`ятний
оранжевий
персиковий
помірно-рожевий
рожевий
салатовий
світло-рожевий
синій
сірий
сірий меланж
трав'яний
тілесний
фіолетовий
червоний
чорний
шампань
Матеріал
Поліестер 100%
Розмір
20*30см
Форма
Однотонний
Країна
Китай
Жорсткість фетру
Жорсткий
Опт
опт
Фетр/Войлок. Тип
Фетр/Войлок
Фетр/Войлок. Розмір
20*30 см
Фетр. Меланжеві кольори
Так
Фетр/Войлок. Оптовий продаж
Продаж шматками
ОПТ. Тип товару
Фетр і войлок
ОПТ. Група товару
Фетр і войлок
Немає відгуків

Можливо вам також сподобається

Товар додано до списку
Товар додано до порівняння

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.