При першому замовленні на нашому сайті ви отримуєте одноразову знижку в залежності від суми:

  • При покупці від 200 грн. - 2% на все
  • При покупці від 500 грн. - 3% на все
  • При покупці від 1000 грн. - 5% на все

За умови реєстрації вам надається можливість скористатися нашою СИСТЕМОЮ лояльності:

1. Починаючи з другої покупки, вам надається статус постійного покупця з 5% знижкою на всі наступні замовлення на нашому сайті, не залежно від суми! 

2. Якщо ви накопичили загальну суму покупок від 4000 грн., вам надається знижка VIP-клієнта 7% на постійній основі, не залежно від суми подальших замовлень. 

Спеціальні ОДНОРАЗОВІ знижки (сумуються з системою лояльності тільки для зареестрованих покупців):

1. За фото-пост з вашими роботами з наших матеріалів (хеш-тег #pugovichok_feedback):

  • 3% - у Facebook
  • 3% - в Instagram

Ставте під фото хеш-тег #pugovichok_feedback, і ми оберемо найкращі роботи з наших матеріалів для публікації на сторінці @sova_pugovichok та надамо вам додаткову 3%-ву знижку на покупки на сайті, яка сумується з усіма існуючими (окрім благодійних та оптових товарів).

2. За відео-відгук у Youtube з розпаковкою вашого замовлення та посиланням на наш сайт в описі до відео:

  • 7% знижка

Промокоди на спеціальні знижки ви отримаєте через повідомлення у соцмережах або e-mail.

Також ми пропонуємо вам оптову знижку* за умови покупки товару ОДНІЄЇ КАТЕГОРІЇ (тканини) від 1000 грн.:

· 10 % - при покупці тканини (твіл, ситець, льон, бязь окрім оптового асортименту) на суму від 1000 грн.

* така знижка не сумується з іншими знижками (у т.ч. розпродажем) та прораховується нашим менеджером після оформлення вашого замовлення на сайті.

Спеціальні одноразові знижки додаються та корегуться менеджером після оформлення замовлення на сайті.

Система знижок НЕ поширюється на розділ "Готові вироби", "Благодійні товари" та оптові замовлення.

Товар додано до списку
Товар додано до порівняння

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.