Гудзики і намистини


Гудзики

Інтернет-магазин «Пуговичок» пропонує вам найширший вибір декоративних гудзиків в Україні. У нас ви зможете підібрати і купити гудзики для різних цілей:

  • для одягу
  • для розвиваючих іграшок
  • для ігор з дітьми
  • для декорування
  • для скрапбукінгу

Гудзики від «Пуговичка» можна відсортувати за формою (круглі, фігурні, квадратні), за матеріалом (дерев'яні гудзики, пластикові) і за тематичними групами (тварини, транспорт, фрукти, квіти, морські, дитячі гудзики). Також у нас представлена ​​широка гама кольорів і розмірів гудзиків на будь-який смак по приємних цінах.

Якщо ви хочете розвинути у ваших дітей дрібну моторику, пам'ять, увагу, логіку і посидючість, вам допоможуть наші гудзики. Можна сортувати гудзики різних розмірів і кольорів, пришити їх до розвиваючого панно або кубику, викладати з гудзиків картини і візерунки, виготовляти різноманітні поробки з дітьми до свят.

Також зверніть увагу, що окрім гудзиків у цьому розділі каталогу ви можете купити намистини і підвіски.

Застосування дерев'яних і пластикових намистин:

  1. Можна використовувати у розвиваючих іграшках (міцно пришивати!).
  2. Робити з них біжутерію.
  3. Прикрашати намистинами вироби ручної роботи.

Ідеї ​​використання підвісок від магазину "Пуговичок":

  1. Декорування листівок своїми руками і виробів у техніці картонаж.
  2. При прикрашанні текстильних іграшок у вінтажному та кантрі-стилі.
  3. У виготовленні різної біжутерії та прикрас - чокерів на шию, браслетів, кулонів.

Замовити гудзики, намистини і підвіски ви можете поштучно або в наборах з доставкою по Україні. Менеджери магазину "Пуговичок" завжди допоможуть вам підібрати гудзики за темою, візерунком або функціоналом. При покупці товарів тільки з категорії "Гудзики" на 1000 грн., Ви отримуєте оптову знижку 25%. Економте разом з нами!

Гудзики

Цена

0,00 грн - 255,00 грн

В наявності

Товар додано до списку
Товар додано до порівняння

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.