Доставка і Оплата

Оформлення замовлення:

  • Оформити ваше замовлення у крамничці-майстерні «Пуговичок» ви можете через наш сайт ЦІЛОДОБОВО
  • Мінімальної суми замовлення НЕМАЄ!
  • Після оформлення покупки на сайті, наш менеджер перевіряє наявність товару та узгоджує з вами деталі замовлення.
  • Якщо по вашому замовленню все в наявності, немає ніяких уточнюючих питань, повністю та правильно вказані реквізити для відправки замовлення, менеджер може без дзвінка надіслати вам смс із реквізитами для оплати на номер телефону чи у viber .Також додатково ми дублюємо всю цю інформацію на ваш e-mail.
  • Ми не несемо відповідальності за неправильно вказані дані для відправки вашого замовлення (адреса, індекс, номер телефону, прізвище отримувача, вибір транспортної компанії).
  • Якщо ви зазначили отримувачем замовлення іншу особу (чоловіка, маму, сестру, доньку, подругу…), просимо вас додатково вказати ваш прямий контакт для узгодження замовлення у коментарі до нього. Адже отримувач у розмові з нашим менеджером не завжди зрозуміє специфіку уточнення щодо товару, який ви замовили.
  • Після узгодження замовлення з менеджером та вашої ОПЛАТИ зміни до замовлення НЕ ВНОСИМО!
  • Ви можете зробити дозамовлення потрібних позицій товару, які ми об’єднаємо із вашим попереднім замовленням в одну посилку.
  • Для цього:

    1. Зробіть повторне замовлення на сайті
    2. В коментарі до нього вкажіть НОМЕР попереднього замовлення
    3. Важливо! Відправка кількох замовлень однією посилкою може бути перенесено на наступний день через збільшення часу на комплектацію.
  • Система лояльності та спеціальні пропозиції діють тільки при оформленні замовлення через сайт. Якщо у вас з будь-яких причин не вдається це зробити, зв’яжіться з нашим менеджером для допомоги в оформленні замовлення.

ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ:

  •         Здійснюється на карту Приватбанку чи розрахунковий рахунок.
  •         При сплаті через термінал – додаткова комісія.
  •         Якщо ви плануєте оплачувати через касу іншого банку, повідомте нам, ми надішлемо вам додаткові реквізити для оплати.
  •         При здійсненні оплати замовлення, будь ласка, вкажіть у коментарі до платежу ваше прізвище чи номер замовлення, щоби ми побачили та не втратили вашу оплату. Замовлення вважається оплаченим лише після отримання нами повідомлення про оплату від вас (через viber, дзвінок чи e-mail) та надходження коштів на наш рахунок. Несвоєчасне повідомлення про внесення коштів впливає на швидкість комплектування та відправки ваших посилок.

* Після отримання вами реквізитів для оплати, ваше замовлення бронюється на одну добу. Якщо ви з будь-яких поважних причин не можете оплатити замовлений товар, повідомте нам про це. Як виняток, можливе продовження бронювання ще на день. Якщо протягом цього часу покупець не оплачує замовлення та не виходить на зв’язок, воно анулюється. Дякуємо за розуміння!

 

Доставка замовлення:

1. Укрпошта*

  • Відправка замовлень "Укрпошта Експрес" з повною оціночною вартістю вашого замовлення, оплата за доставку - при отриманні (від 20 грн.!!!);
  • Посилки з післяплатою не відправляємо!

* Час отримання - через 4-7 робочих днів. Ми намагаємося найбільш якісно запакувати замовлений вами товар. Відповідальність за збереження цілісності вмісту відправлення повністю несе перевізник. Якщо ви помітили посилку з дефектом, одразу на пошті напишіть лист-претензію на компенсацію вартості посилки


2. Нова Пошта

  •         оплата за доставку при отриманні (від 40 грн.!!!)
  •         посилки оцінюються по вартості вашого замовлення (200 грн. лише на ваш письмовий запит) 
  •         замовлення надсилаємо після 17.00 з отриманням на наступний день -  великі міста і районні центри, та через день – села та смт.
  •         послуга післяплати можлива лише за умови передоплати 80 грн. на наш рахунок як гарантії того, що ви заберете свою посилку; у цьому разі на пошті ви оплатите решту суми вашого замовлення, доставку та вартість зворотного переказу коштів

* Після відправки посилки ви отримуєте від нас номер транспортної накладної, за яким можете відслідкувати місцезнаходження відправлення на сайтах Нової пошти (https://novaposhta.ua/tracking) та Укрпошти http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle/).
В обох випадках для отримання посилки вам необхідно мати при собі паспорт.

!Увага! В акційний період, «передноворічний сезон», дні розпродажів обробка замовлень може зайняти від 1-2 днів, відправка - від 2-3 робочих днів. Просимо враховувати ці обставини, якщо вам потрібно терміново отримати вашу посилку.

Встигніть спланувати ваші покупки заздалегідь!!!

3. Самовивіз (для Києва)

  •        Забрати замовлення ви можете через три години після оформлення його на сайті та узгодження з нашим менеджером по телефону. Важливо: ваше замовлення комплектується в порядку оплати, тому менеджер може перенести самовивіз на наступний день, якщо в день вашого замовлення комплектуватимуться посилки, оплачені попереднього дня.
  •        Без оформлення замовлення на сайті самовивіз не можливий.

 Адреса для самовивозу: вул. Тампере, 11А - ПН-СБ, з 11.00 до 16.00, попередньо узгодивши час приїзду (ВАЖЛИВО!)

! Якщо жоден із вказаних способів доставки вас не влаштовує, зв’яжіться з нами – ми готові обговорити можливі альтернативи.

Графік відправлень:

  1. Нова пошта - протягом 24-48 годин з моменту оплати в порядку черги. Відправляємо щодня, крім НД і святкових днів.
  2. Укрпошта - відправлення понеділок, середа, п'ятниця, за умови оплати до 20.00 попереднього дня.
  3. Офіс по вул. Тампере для самовивозу працює з 11.00 до 16.00, ПН-СБ. Відправки з 17.00 до 19.00 у будні дні. Обробка та узгодження замовлень у будні дні з 10.00 до 17.00. Номер відправлення очікуйте на e-mail після 20.00 або зранку наступного дня. В інший час ви можете отримати консультацію через повідомлення у наших соцмережах: Instagram, Facebook.

Зробивши замовлення на нашому сайті, ви надаєте згоду на всі умови, зазначені вище.