Блок для мобілю музичний на 35 мелодій (АКЦІЯ) до 31.05.2024

Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з
Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з
Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з
Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з
Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з
Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з Блок для мобілю музичний (на батарейках) 35 мелодій з
3455
Немає в наявності
345,00 грн

Блок зі звучанням 35 мелодій, які автоматично змінюють одна одну. Під час програвання гачок обертається. Блок на батарейках 2 шт. АА (батарейки до комплекту не входять).

  • Матеріал: пластик, метал;
  • Розмір: 8,5х13,5 см;
  • Колір: Молочний, сірий.

АКЦІЯ від 1 шт. - вартість 305 грн/шт.

АКЦІЯ від 12-ти одиниць - вартість 250 грн/шт.

АКЦІЯ від 24-ти одиниць - вартість 240 грн/шт.

АКЦІЯ від 36-ти одиниць - вартість 230 грн/шт.

Знижка в кошику перераховується автоматично.

Загальне звучання 35-ти мелодій приблизно 9 хв. Звучання однієї мелодії від 12-19 сек. Блок має регулятор гучності (кнопки + / -): виконує функції перемикання мелодій при одноразовому натисканні, а також має 3 режиму гучності, які перемикаються по колу (тихо, голосніше, голосно- тихо), ця функція діє при затисканні кнопок + / -. Кнопка М виконує подвійну функцію: при натисканні вимикається гачок, при повторному натисканні вимикається звук - гачок продовжує крутитись.Блок використовують для дитячого мобілю  в комплекті як з кронштейном + хрестовиною, так і з кронштейном без хрестовини. Підійде для виготовлення мобілів, дитячих іграшок, декору дитячої кімнати. 

Група
Розвиваючі іграшки
Колір
білий
Матеріал
Пластмаса
Тип
Блок
Країна
Китай
Опт
опт
Все для мобілів. Тип виробу
Музичний блок
ОПТ. Тип товару
Муз.блок для мобілю
ОПТ. Група товару
Все для мобілю
Немає відгуків

Можливо вам також сподобається

Товар додано до списку
Товар додано до порівняння

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.